Радість від навчання
Діти змінилися – мають змінитися і методи навчання.
У мене 26 років педагогічного стажу. Час наздоганяє і переганяє. Захотілося відчути себе на передовій; з новими методиками, підходами і баченням.
Учні вже дослідили свій статус «школяра», свій портфель, дорогу до школи, шкільне подвір’я, та подискутували над тим, що робить школу домівкою.
У центрі роботи стоїть дитина. Один із пріоритетів – навчання, яке приносить дітям задоволення.
Протягом перших тижнів навчання разом із шкільним психологом я проводила ігри та тренінгові вправи. Прагнула до створення родинного затишку.
За НУШ кожен тиждень у класах – тематичний. За програмою Шияна Р.Б. діти вчаться використовувати отримані знання на практиці. Також «я знаю» переходить у «я вмію».
Система, коли потрібна ідеальна тиша на уроках, відходить у минуле. Головне завдання НУШ – щоб дитина була адаптована до життя.
П’ятак Є.М.