Надання послуг роботодавцям – один з пріоритетних напрямків діяльності Державної служби зайнятості. Що стоїть за цією фразою? Соціальне партнерство, засноване на взаємовигідній співпраці та соціальній відповідальності. Адже мета у нас одна: досягнення загального блага громади через забезпечення продуктивної зайнятості в регіоні та країні в цілому.
Роботодавці впроваджують господарську діяльність, створюють чи зберігають (що не менш важливо!) робочі місця, заробляють самі та надають таку можливість своїм працівникам, сплачують податки в державний бюджет і розвивають економіку.
Побудова довірливих стосунків із роботодавцем, обізнаність про його кадрові потреби, специфіку економічної діяльності; підбір унікального комплексу послуг відповідно до його запиту; надання послуг на високопрофесійному рівні з залученням сучасних засобів комунікації – такі функціональні завдання ставить перед собою Державна служба зайнятості.
Для досягнення зазначених цілей служба зайнятості пропонує роботодавцям широкий спектр безоплатних послуг, серед яких особливої уваги заслуговують: рекрутинг, професійне навчання працівників, аутплейсмент, інформаційно-консультаційні послуги.
Зупинимось більш детально на кожній із них.
Так, рекрутинг включає:
- консультування щодо специфіки локального ринку праці;
- вивчення кадрових потреб роботодавця (поточних і перспективних );
- визначення вимог до кандидатів та умов найму;
- пошук та підбір персоналу для тимчасових робіт чи постійного працевлаштування
У разі, коли роботодавець зацікавлений у підвищенні кваліфікації чи спеціалізації наявних та майбутніх працівників, доречною стає послуга служби зайнятості професійне навчання персоналу, а саме:
- організація стажування на робочому місці кандидатів з числа безробітних;
- проведення для працівників курсів цільового призначення;
- організація підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації безробітних відповідно до потреби роботодавців.
В ситуації запланованого вивільнення чи звільнення працівників актуальності набуває послуга аутплейсменту, що передбачає:
- консультування керівництва щодо варіантів безконфліктного звільнення працівників;
- консультування працівників щодо їх подальшого професійного самовизначення й працевлаштування;
- допомога працівникам в складанні резюме, супровідних листів, проходження співбесіди.
- пошук підходящої роботи.
Інформаційно-консультаційна допомога стане в нагоді, коли планується розширення господарської діяльності або реалізація нових бізнес-проектів.
- консультування з питань провадження власної справи;
- інформування про актуальний стан ринку праці, наявний соціально-трудовий потенціал регіону та його розподіл за різними критеріями: фахом, освітою, локацією тощо;
- надання доступу до каталогу вільних виробничих і невиробничих приміщень.
Державна служба зайнятості на своєму сайті https://www.dcz.gov.ua/ надає роботодавцям можливість самообслуговування та швидкого пошуку необхідної інформації з питань зайнятості. Он-лайн-сервіс «Електронний кабінет роботодавця», розміщений на сайті, дозволяє дистанційно:
- подавати звітність до центру зайнятості;
- створювати оголошення про наявні вакансії;
- переглядати стан укомплектування заявлених вакансій та кількість претендентів на роботу за направленням служби зайнятості;
- моніторити договори на організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру, працевлаштування після професійного навчання,
- здійснювати самостійно пошук актуальних резюме шукачів роботи та інше.
Для зручності своїх клієнтів, служба зайнятості представлена також в найпопулярніший на сьогодні соціальній мережі Facebook. До речі, на сторінці Полтавського обласного центру зайнятості у Facebook можна ознайомитись з новинами обласної служби та отримати цікаву інформацію.
Більше корисної інформації з питань зайнятості можна знайти за посиланнями https://pol.dcz.gov.ua/ та https://www.facebook.com/VbagachCZ