Понад 3 млн українців відвідали Гід з державних послуг. Цієї цифри Гід досяг менше ніж за рік. Щодня команда Мінцифри доповнює та оновлює Гід у режимі реального часу для того, щоб взаємодія держави та громадян була комфортнішою і простішою.
Раніше для того, щоб дізнатися, як отримати певну державну послугу, доводилося гуглити, турбувати знайомих, телефонувати за стаціонарними номерами служб, шукати ручку, щоб зафіксувати на випадковому клаптику паперу перелік необхідних документів. Тепер достатньо відкрити Гід, вибрати будь-яку послугу та прочитати все необхідне.
Сьогодні на Гіді доступна інформація про понад 2200 держпослуг — про місце, терміни, вартість, результати їх отримання, а також необхідні документи та спосіб оскарження в разі потреби.
Усі сервіси систематизовані за 18-ма категоріями й за 37-ми життєвими подіями та ситуаціями:
- Соціальний захист
- Захист громадян під час війни
- Громадянство та міграція
- Будівництво та нерухомість
- Транспорт
- Сільське господарство
- Безпека життєдіяльності
- Інтелектуальна власність
- Земля та екологія
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Захист та охорона
- Діяльність бізнесу та громадських формувань
- Професійна діяльність
- Виробництво та обіг окремих видів продукції
- Інформатизація, космос та електронні довірчі послуги
- Фінанси та податки
- Паливно-енергетичний комплекс та водопостачання
- Освіта, спорт та туризм, культура та релігія
«Однією з ключових переваг Гіда є мінімізація корупції на побутовому рівні.
Ми озброюємо українців усією потрібною інформацією, аби вони мали беззаперечні аргументи та можливість вимагати дотримання своїх прав з боку всіх надавачів послуг», ― Олеся Цибулько, директорка Директорату надання системного розвитку надання адмінпослуг.
Гід з державних послуг ― це проєкт Міністерства цифрової трансформації України, що реалізований завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.