В умовах карантину близько 600 працівників Пенсійного фонду області, що становить більше 73% від загальної кількості, залишаються на робочих місцях. У числі іншого вони опікуються перш за все проблемами пенсійного забезпечення та обслуговування 30% населення Полтавщини для того, щоб понад 430 тис. наших земляків залишалися вдома. Карантинні заходи не заважають стабільному фінансуванню та своєчасній виплаті пенсій – фінансування, виплата та доставка пенсій здійснюються в регіоні вчасно, відповідно до затверджених графіків.
Позитивом у ситуації, що склалася, є те, що все більше людей пенсійного віку надають перевагу обслуговуванню у банківських установах. На сьогодні вже 66% мешканців Полтавщини, що становить понад
284 тис. пенсіонерів, обрали цей зручний і сучасний спосіб.
Фонд, як і раніше, працює за принципом поділу на фронт–офіс і бек–офіс. Фронт–офіси розміщені у кожній адміністративно–територіальній одиниці області – на Полтавщині функціонує 31 сервісний центр.
З метою мінімізації ризиків зараження коронавірусною інфекцією працівників і відвідувачів Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області прийом громадян в сервісних центрах з 18 березня обмежений, а прийом на віддалених робочих місцях тимчасово припинений.
Працівники Пенсійного фонду закликають своїх підопічних вирішувати проблемні питання за допомогою онлайн сервісів вебпорталу Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua/).
Крім того, сьогодні пенсіонери, не виходячи з дому, можуть отримати консультацію фахівця Фонду «з перших вуст», скориставшись послугою Skype. Нагадуємо адреси скайп – зв’язку для отримання консультацій з питань пенсійного забезпечення протягом робочого дня, з 8-00 до 17-00:
PL-PFU-1 PL-PFU-2
Для вирішення індивідуальних питань, як і раніше, можна телефонувати на «гарячу» телефонну лінію Головного управління за такими номерами:
- 0-800-50-25-10
- (0532) 56-53-29
З Контакт-центром Пенсійного фонду України можна зв’язатися так:
- 0-800-503-753
- 044-281-08-70
- 044-281-08-71
Від початку карантину, тобто з 18 березня по 6 квітня, фахівці Фонду області мають такі напрацювання у форматі дистанційного обслуговування:
– 3,5 тис. мешканців Полтавщини одержали консультацій у телефонному режимі;
– опрацьовано 949 заяв щодо надання допомоги на поховання, кошти виплачені у належному обсязі;
– вчасно і детально надані відповіді на 236 письмових звернень;
– одержано через вебпортал Пенсійного фонду 47 заяв на призначення пенсії та 22 заяви – на перерахунки, всі вони знаходяться в роботі або вже опрацьовані.
Залишайтесь вдома! Не ризикуйте своїм здоров’ям та життям!
Бережіть себе – збережете Україну!
Головне управління Пенсійного фонду
України в Полтавській області