Електроний кабінет роботодавця

Державною службою зайнятості запроваджено сучасний сервіс – Електронний кабінет роботодавця. Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет. Електронний кабінет зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня комфорту під час взаємодії роботодавців зі службою зайнятості.

Зареєструвавшись в “Електронному кабінеті роботодавця” Ви  маєте можливість:

-переглянути актуальність реквізитів свого підприємства;
-подати звіт “Інформація про попит на робочу силу (вакансії)” за формою № 3-ПН;
-переглянути стан укомплектування заявлених вакансій та кількість направлених претендентів;
-здійснити підбір працівників шляхом перегляду резюме.

До відома роботодавців! З 3 червня 2019 року на вебсайті державної служби зайнятості розпочинається опитування роботодавців щодо потреби у працівниках на 2020 рік у професійному розрізі. Опитування проводитиметься шляхом заповнення роботодавцями анкет у “персональних кабінетах роботодавців”.

Запрошуємо всіх роботодавців прийняти участь в опитуванні.

Читайте більше за посиланням:
https://pol.dcz.gov.ua/
https://www.facebook.com/VbagachCZ/