Фундамент наших успіхів – задоволений споживач

В останню неділю липня в Україні вшановують працю людей, покликання яких – торгівля. День працівників торгівлі встановлений указом Президента №427/95. Напередодні цього важливого свята свої найщиріші побажання й подяку за якісну роботу виcловив Сергій Анатолійович Онокій, комерційний директор найбільшого підприємства Великобагачанського району – ПП «БіАГР». Сергій Анатолійович відповідає за реалізацію молочної продукції та пошуки нових перспективних ринків збуту.

– Колись я почув фразу, яка стала мотивацією та опорою в моїй роботі, і якою я мотивую своїх колег: «Якщо ви навчилися продавати продукти, що швидко псуються, ви зможете продати будь-що!» А Білоцерківська агропромислова група – виробник саме такої продукції. Кисломолочний сир та масло виготовляються з натурального молока, тому мають короткий термін придатності. Це зумовлює ретельне планування доставок та унеможливлює право на помилку.

Успіх Комерційного департаменту належить кожному працівникові без винятку. Торговельні агенти, мерчендайзери, комірники, вантажники, водії, експедитори, менеджери, аналітики, дизайнери, логісти… Дякую вам за своєчасну доставку продукції в належному стані, за розширення географії продажів, за яскраву й зручну упаковку, за підняття репутації нашого бренду. Я пишаюся злагодженою роботою нашої команди, вмінням знаходити спільну мову як усередині колективу, так і з нашими партнерами. Я вважаю, що це запорука успішності підприємства.

З нагоди свята хочу подякувати й споживачам, які все частіше обирають продукцію ТМ «Білоцерківське». Їхня довіра допомагає нам виконувати місію із забезпечення населення натуральними молочними продуктами. Ми радіємо з того, що можемо доставити їм частинку затишку: на вершковому маслі готується запашна випічка, а кисломолочний сир – це взагалі універсальний продукт для десертів, начинок, кремів… Ми задоволені тим, що смак та якість наших продуктів мають позитивні відгуки. Адже задоволений споживач – фундамент наших успіхів.

Давайте поговоримо про це цифрами. 2017 року підприємство реалізувало 5,5 тис. тонн продукції, а 2018 року продажі виросли до 9,3 тис. тонн. 2019 рік ще не закінчився, а за останні шість місяців вже продано 5 тис. тонн, тобто майже стільки, як за весь 2017 рік.

Для наочності давайте проведемо паралелі з будівництвом. Уявімо, що цеглини – це наша продукція. Тоді за останні шість місяців ми збудували з масла один десятиповерховий будинок на 60 квартир і розпочали вже будівництво сьомого поверху наступного такого «масляного будинку». А з кисломолочного сиру ми побудували вже дві такі десятиповерхівки і зараз добудовуємо шостий поверх нової. Будівництво триває! Наше завдання незмінне: збільшувати показники й надалі.

Вітаю вас, надійні партнери та колеги, з нашим професійним святом! Я бажаю вам нових успіхів, задоволення від роботи, а також вдосталь часу для втілення своїх мрій і нових подорожей. Дякую вам за колосальний внесок у розвиток нашої торгової марки! Адже у нас одна ціль: задовольняти потреби кожної людини в смачних і корисних продуктах.

Наша мета – щасливі люди!