Новий сервіс від пенсійного фонду україни – електронні лікарняні

1. Яка мета введення е-лікарняних?

  • спрощення процедури оформлення листка тимчасової непрацездатності;
  • скорочення часу від оформлення до нарахування допомоги;
  • унеможливлення зловживань під час обігу листків непрацездатності.

2. Чи працює електронний реєстр листків непрацездатності?

Сервіс надається зареєстрованим користувачам, які увійшли на вебпортал ПФУ за кваліфікованим електронним підписом.

3. Яка інформація буде в електронному реєстрі. Які дані з цієї інформації будуть до доступні працівнику і роботодавцю?

Отримати інформацію про електронний листок непрацездатності може:

  • Страхувальник (роботодавець) – через електронний кабінет на порталі послуг ПФУ (вкладка «Дані з Електронного реєстру листків непрацездатності») стосовно ПІБ та реєстраційного номеру облікової картки платника податків застрахованої особи; номера, дати відкриття/закриття лікарняного;
  • Застрахована особа (працівник) стосовно дати відкриття/закриття лікарняного, причини непрацездатності.

4. Які етапи проходить е-лікарняний на підприємстві? Як здійснюється плата е-лікарняних.

Роботодавець автоматично отримує необхідну інформацію для нарахування коштів та здійснює нарахування та виплату згідно законодавства.

Головне управління Пенсійного фонду України
в Полтавській області